Advertoriale

Advertoriale SEO, oferte pentru companiile care doresc să își crească Domain Authority, Page Authority, Citation Flow și Trust Flow. Un advertorial, este practic un articol pe un website.

Un advertorial este de fapt conținut plătit, scris pentru a promova un produs sau un serviciu.

Aceste advertoriale au apărut ca o modalitate pentru companiile care doresc să își facă publicitate pentru produse sau servicii.

Controversa legată de reclamele publicitare se concentrează pe faptul că majoritatea cititorilor nu știu dacă conținutul respectiv este un advertorial.

Advertoriale

Advertoriale și Publicitatea nativă

Reclamele sunt legate de publicitatea nativă. Ambele se prezintă ca informative, dar sunt menite să vândă ceva.

Publicitatea nativă poate conține imagini, videoclipuri, grafică sau text și poate include povești promovate și conținut sponsorizat pe rețelele sociale, precum și reclame care apar în rezultatele motoarelor de căutare.

Website-uri unde se pot publica advertoriale:

[wpdatatable id=4]

Practic, aceste advertoriale sunt reclame de produse găzduite într-un singur conținut.

Impulsul către advertoriale și publicitate nativă este alimentat în parte de importanța crescândă a marketingului de conținut, în eforturile de vânzare și marketing.

Strategie de Marketing Online

Această strategie de marketing online, creează „cărți de vizită” mai bune, videoclipuri și alt conținut – pe care companiile le distribuie apoi prin buletine informative, rețele sociale, site-uri web ale companiei și alte căi.

În acest mod, se poate încuraja publicul să facă clic și să descarce conținut în schimbul informațiilor personale sau ale companiei pe care echipele de vânzări și marketing le poate folosi pentru a crea campanii de vânzări direcționate.

Advertorialele au fost primite cu scepticism la început. Motoarele de căutare majore, cum ar fi Google, a instituit reglementări pentru a interzice ca linkurile plătite.

Google nu dorește ca link-urile să apară în partea de sus a rezultatelor organice dar nu penalizează articolele care nu au transparență în ceea ce privește motivele publicitare.

Scopul motoarelor de căutare a fost să mențină neutralitatea informațională și schimbul deschis de idei, mai degrabă decât să permită conținutului sponsorizat.