Advertoriale

Advertoriale SEO, oferte pentru companiile care doresc să își crească Domain Authority, Page Authority, Citation Flow și Trust Flow. Un advertorial, este practic un articol pe un website.

Un advertorial este de fapt conținut plătit, scris pentru a promova un produs sau un serviciu.

Aceste advertoriale au apărut ca o modalitate pentru companiile care doresc să își facă publicitate pentru produse sau servicii.

Controversa legată de reclamele publicitare se concentrează pe faptul că majoritatea cititorilor nu știu dacă conținutul respectiv este un advertorial.

Advertoriale

Advertoriale și Publicitatea nativă

Reclamele sunt legate de publicitatea nativă. Ambele se prezintă ca informative, dar sunt menite să vândă ceva.

Publicitatea nativă poate conține imagini, videoclipuri, grafică sau text și poate include povești promovate și conținut sponsorizat pe rețelele sociale, precum și reclame care apar în rezultatele motoarelor de căutare.

Website-uri unde se pot publica advertoriale:

Autoritate Domenii

Preț Advertorial wdt_ID Domeniu DA PA CF TF
140 Lei 3 https://ottima.ro 24 28 35 42
150 Lei 4 https://spme.ro 25 22 32 36
220 Lei 5 https://www.abseo.ro 30 20 54 34
90 Lei 6 https://cameliabucur.ro 20 31 32 33
150 Lei 7 https://viptim.ro 26 23 30 33
150 Lei 8 https://myindex.ro 15 28 35 47
80 Lei 9 https://seobiz.ro 20 20 36 31
50 Lei 11 https://www.autofun.ro 20 46 31 35
140 Lei 12 https://cellinea.ro 24 29 31 43
140 Lei 14 https://freshinfo.ro 24 26 35 31
250 Lei 16 https://infoseo.ro 30 27 43 27
120 Lei 20 https://www.audio-optica.ro/ 22 26 34 24
80 Lei 22 https://protrain.ro 19 23 31 26
70 Lei 23 https://buciumanii.ro 17 14 28 32
90 Lei 24 https://bursier.ro 21 22 27 24
150 Lei 25 https://doreltanase.com 30 21 37 35
100 Lei 26 https://emineschool.ro 20 22 43 34
110 Lei 28 https://kseo.ro 24 23 31 30
110 Lei 29 https://lucratori-romani.ro 21 22 34 43
60 Lei 30 https://malaxateam.ro 20 17 44 27
120 Lei 31 https://proviata.ro 22 16 21 26
200 Lei 33 https://seocluj.com 26 21 45 35
50 Lei 34 https://vpsssl.com 17 20 34 28
140 Lei 36 https://allshop.ro 24 18 43 35
140 Lei 37 https://cazare.org.ro 28 28 34 40
120 Lei 38 https://cazinouri.club 22 20 32 28
110 Lei 41 https://piticstyle.ro 21 26 34 23
110 Lei 42 https://romania-seo.ro 21 38 27 32
130 Lei 44 https://turbodesigns.ro 23 39 32 30
130 Lei 46 https://computerscom.ro 23 26 35 28
70 Lei 47 https://opti-seo.ro 20 36 36 31
150 Lei 50 https://4ace.ro 26 22 43 40
110 Lei 51 https://blog.org.ro 17 20 34 34
80 Lei 52 https://learningmoments.ro 18 17 31 34
90 Lei 53 https://valea-mare.ro 19 20 40 33
130 Lei 54 https://calador.ro 23 21 37 34
90 Lei 55 https://iesidinlabirint.ro 22 24 39 34
140 Lei 57 https://totuldespreraw.ro 24 26 35 33
140 Lei 58 https://7hatar.ro/ 24 20 32 30
110 Lei 59 https://artcrowd.ro/ 23 20 30 20
110 Lei 60 https://www.cti97.ro/ 21 31 36 30
130 Lei 61 https://totuldespreraw.ro/ 24 26 35 37
110 Lei 63 https://www.onerca.ro 22 35 36 31
80 Lei 64 https://seosrl.ro/ 18 20 34 27
100 65 https://www.gazetadeinformatii.ro/ 20 21 37 42
140 66 https://www.fetelespun.ro/ 21 30 32 38
140 Lei 67 https://bseo.ro/ 23 22 36 42
250 68 https://ruempelkumpel.com/ 23 18 47 35
250 69 https://soz-plus.de 22 21 44 27
250 70 https://www.ub-space.de/ 26 28 40 27
220 71 https://advertoriale.com.ro/ 40 20 48 35
160 72 https://calicris.ro/ 30 41 37 26
120 73 https://seofix.ro/ 19 23 35 26
Preț Advertorial Domeniu DA PA CF TF

Practic, aceste advertoriale sunt reclame de produse găzduite într-un singur conținut.

Impulsul către advertoriale și publicitate nativă este alimentat în parte de importanța crescândă a marketingului de conținut, în eforturile de vânzare și marketing.

Strategie de Marketing Online

Această strategie de marketing online, creează „cărți de vizită” mai bune, videoclipuri și alt conținut – pe care companiile le distribuie apoi prin buletine informative, rețele sociale, site-uri web ale companiei și alte căi.

În acest mod, se poate încuraja publicul să facă clic și să descarce conținut în schimbul informațiilor personale sau ale companiei pe care echipele de vânzări și marketing le poate folosi pentru a crea campanii de vânzări direcționate.

Advertorialele au fost primite cu scepticism la început. Motoarele de căutare majore, cum ar fi Google, a instituit reglementări pentru a interzice ca linkurile plătite.

Google nu dorește ca link-urile să apară în partea de sus a rezultatelor organice dar nu penalizează articolele care nu au transparență în ceea ce privește motivele publicitare.

Scopul motoarelor de căutare a fost să mențină neutralitatea informațională și schimbul deschis de idei, mai degrabă decât să permită conținutului sponsorizat.