Construcții, optimizarea SEO a unui website pentru asemenea companii. Dezvoltarea industriei imobiliare duce la apariția de noi firme în construcții.
Acestea își desfășoară activitatea atât în sectorul serviciilor, cât și în cel al producției. Administrarea unui website și publicitatea serviciilor online este o necesitate. Mai ales dacă doriți să atrageți tot mai mulți clienți.
O strategie de optimizare SEO adecvată va afecta cu siguranță întregul proces. De asemenea, vă va ajuta să generați și mai mult profit pentru compania de construcții.
Optimizare SEO pentru un website de construcții
Prin optimizarea SEO pentru industria construcțiilor ne referim la două situații. Magazine online cu materiale și echipamente de construcție și la website-uri care prezintă oferte și servicii.
În ambele cazuri merită să vă concentrați asupra celor mai importante elemente de SEO.
SEO pentru magazine cu materiale de construcție
Magazinele online care vând tot felul de materiale și echipamente oferă o gamă destul de largă de produse. E foarte important să alegeți cuvinte cheie pentru care doriți să rulați procesul SEO, sau un serviciu de link building.
Concentrați-vă pe materiale pentru care doriți să faceți publicitate, în primul rând.
Puteți încerca o optimizare SEO pentru categorii generale precum vopsele, ciment, dale sau panouri. Cu toate acestea, astfel de fraze sunt destul de competitive.
Adoptarea acestei strategii nu face decât să vină în beneficiul magazinelor de construcții populare. Magazinele locale mai mici care doresc să aibă succes trebuie să muncească din greu.
De asemenea, trebuie să aibă resurse financiare mult mai mari. Cu toate acestea, nu se garantează succesul. Acesta e motivul pentru care e o idee bună să alegeți cuvinte cheie long tail.
În cele mai multe cazuri, este ușoară o optimizare SEO pentru expresii detaliate legate de anumite produse. Datorită naturii lor, acestea sunt mai puțin competitive. Mai ales când vine vorba de mărfuri unice și greu accesibile.
Utilizatorii care caută anumite mărci sau produse sunt mai susceptibili să le cumpere atunci când le găsesc. În acest fel, SEO long tail poate îmbunătăți conversiile de pe website-ul dvs.
Optimizare SEO pentru companii care doresc să își prezinte ofertele online
Utilizați website-ul dvs. pentru a face reclamă serviciilor furnizate de compania de construcții? Ar trebui să vă concentrați pe a le face cât mai atractive.
Descrierile detaliate prin cuvinte cheie sunt apreciate, atât de utilizatori, cât și de roboții Google. Clienții adoră oferte care conturează clar prețurile, regulile de cooperare și termenele.
În afară de asta, ar trebui să furnizați link-uri către website-ul dvs. pe platforme legate de industrie. Gândiți-vă la setarea contului Google My Business. Va funcționa ca o carte de vizită și va facilita contactul cu clienții.
Discutăm deja despre website-uri care servesc ca „vitrine” ale companiilor de construcții. Este o idee bună să nu vă limitați doar la o singură pagină.
Descrieți serviciile individuale pe pagini separate. Luați în considerare administrarea unui blog al afacerii, deoarece acesta ar atrage cu siguranță atenția utilizatorilor.
Publicați o galerie foto cu lucrări finalizate pentru a câștiga încrederea vizitatorilor.
Indiferent de scopul creării unui website ar trebui să începeți procesul cu o analiză completă a pieței. Nu uitați să trageți un ochi și la ceea ce face concurența din domeniu.
Înainte de a implementa orice modificare, realizați un audit SEO. Aceste date vă vor permite să concepeți o strategie adecvată.
Mai mult, vă permite să găsiți și să remediați eventuale erori potențiale. De asemenea, puteți îmbunătăți structura internă și externă de link-uri a website-ului dvs.
Optimizarea conținutului e un alt pas unde trebuie să acordați o atenție deosebită. Creați descrieri unice și captivante cu expresii cheie care vor atrage, cu siguranță, mulți utilizatori.
Descrierea produselor sau a categoriilor și alte elemente importante de pe website
Descrierile unice sunt necesare dacă doriți o optimizare SEO pentru un website ce operează în orice industrie. Din păcate, mulți proprietari de website-uri plagiază pur și simplu conținutul producătorilor.
Indiferent de motiv, merită să încercați să ieșiți în evidență din mulțime și să scrieți texte de calitate. Acest principiu se aplică nu numai la pagina principală, ci și la paginile de categorii și produse.
Comercializarea conținutului de calitate este extrem de valoroasă în industria de construcții. Pe lângă atragerea atenției utilizatorilor, textele de fond oferă cititorilor informații utile. Poziționează autorul ca un expert în domeniu.
Toate sfaturile și îndrumările sau descrierile profesioniste vă ajută să câștigați încrederea potențialilor clienți. Mai mult, utilizatorii pot afla toate datele importante despre produsele care îi interesează.
Succesul nu e acela de a atrage clienții, ci de a-i menține implicați.
SEO local pentru industria de construcții
SEO local este crucial în industria construcțiilor. Cu ajutorul unor fraze adecvate, puteți determina cu ușurință grupul țintă.
SEO local este deosebit de important pentru companii, cum sunt cele de construcții. Acestea, de obicei, își oferă serviciile într-o zonă geografică specifică.
Clienții care caută materiale de construcție vizitează, de obicei, magazine din apropierea lor. Transportul de mărfuri din această industrie pe distanțe lungi se dovedește a fi adesea complicat și scump. Mai ales când vine vorba despre produse sau cantități mari.
Care e cel mai mare avantaj al SEO local? Magazinele și companiile ce furnizează materiale de construcție și servicii nu trebuie să concureze cu alți giganți.
În schimb, proprietarii unor astfel de afaceri se concentrează exclusiv pe clienții locali care sunt la îndemâna lor. Acesta este motivul pentru care a avea un cont în Google My Business contează atât de mult.
Vă permite să includeți adresa companiei dvs. și o descriere a serviciilor în Google Maps. Mai mult, datorită Google My Business, utilizatorii vor putea să vă verifice cu ușurință programul. Tot acolo pot găsi și informațiile de bază despre magazin.
SEO local implică anumite activități care ar trebui să fie efectuate pe website. Include selectarea frazelor cheie care conțin numele unui anumit oraș sau regiune.
Amintiți-vă despre profilul dvs. de legătură locală. Asigurați-vă că unele platforme locale populare se conectează la website-ul dvs. Astfel de activități indică clar că afacerea ar trebui să fie asociată cu o anumită locație.
Deveniți un expert independent în construcții
Operarea în industria construcțiilor vă oferă posibilități infinite de a vă demonstra expertiza și profesionalismul. Profitați la maxim și deveniți un expert independent.
Administrați un blog de companie, scrieți articole sau realizați videoclipuri din industrie. Sunt metode excelente de a câștiga încrederea potențialilor clienți și de a le atrage atenția asupra serviciilor dvs.
Aceste tehnici simple sunt aplicate nu numai de companiile mici, locale, dar și de marile business-uri. Acestea, în afară de vânzări, doresc să inspire și să ajute. Utilizați grafice și vizualizări intrigante ale produselor disponibile în oferta dvs.
Dacă nu sunteți convins de niciuna dintre sugestiile de mai sus, puteți administra bloguri video. De asemenea, puteți scrie ghiduri pentru lucrări simple de construcții sau de reparații în locuință.
Astfel de activități vă vor permite să inspirați încredere clienților și să vă demonstrați expertiza. Mai mult, aceasta e o metodă perfectă pentru a vă prezenta oferta într-un mod unic.
Concluzie
Gama disponibilă de materiale de construcție și numărul de companii care operează pe piață pot fi copleșitoare. Există cel puțin câteva companii de construcții în fiecare regiune.
De aceea, dacă doriți să aveți succes, trebuie să vă monitorizați în mod constant concurența. Faceți tot posibilul să oferiți produse și servicii care îndeplinesc cerințele clienților dvs.
Petreceți-vă timpul liber pentru a cunoaște elementele de bază ale SEO local. Alegeți un cont în Google My Business și descrieți cu precizie sfera activităților dvs. Nu neglijați blog-ul companiei și profilul de social media.